نظرسنجی سایت

ایا از محصول راضی هستید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 11680

بالا بردن اعتماد به نفس در خود


 

اعتماد به نفس

داشتن نگرش خوب

فردی که اعتماد به نفس دارد خود را دوست دارد زیرا برای رسیدن به هدف های شخصی خود ریسک می کند ودر مورد آینده مثبت می اندیشد ولی کسی که اعتماد به نفس ندارد کم تر احساس می کند که میتواند به اهداف خود برسد پس هیچ ریسکی را قبول نمی کند.

شما باید یاد بگیرید که در مقابل احساسات منفی مقابله کنید شکست ها هیچ تاثیری بر تصمیماتتان نداشته باشد افکار منفی را به افکار مثبت تغییر دهید.

 

بزرگترین راز موفقیت شما

ایمان داشتن به خود

خود را پیدا کردن

کشف استعدادهای خود

استعدادهای خود را کشف کنید هرکس درزمینه ای ماهر است هر آدمی در شاخه ای نسبت به دیگران برتری دارد آن را کشف کنید

کشف استعدادهای خود گامی برای پیروزی است بیشتر افراد سر درگم بدون توجه به علایق ،استعداد، اهداف خود روز را سپری میکنند این گونه زندگی کردن هیچ گونه نموداری ندارد بدون هیچ ردی از صعود و نزولی در نمودار

ولی افرادی که به دنبال استعدادهای خود می رود با بالابردن نمودار موفقیت خود می تواند روز به روز صعود خود را بالا ببرند.

در این لحظه ،در این حال نمودار موفقیت خیلی از آدما صفر است بدون هیچ حرکتی ..

از امروز تلاش کنید واسه نمودار زندگیتون.

ایمان داشتن به خود

اولین شکست تو گفتن من نمی توانم است تو با گفتن این کلمه ناخواسته به زندگیت پایان داده ای بدون اینکه امتحان کنی به همین راحتی شکست خوردی باور داشته باش که توهم می توانی توهم مثل بقیه ی آدمای زندگیت می توانی به آنچه که درذهن داری برسی

از ترسهایتان شروع کنید با ترس ها روبرو شوید با غلبه بر ترس اعتماد به نفس خودرا افزایش می دهید.

به عنوان مثال فکر کنید که شکست خورده اید از خودتان بپرسید آیا چه دلیل یا قانونی وجود دارد که بگویید با یک بار شکست دیگر نمی توان جبران کرد یا نمی توان پیروز شد!!!!!

در هیچ کجای دنیا این قانون وجود ندارد چه بسا که باید بارها وبارها شکست خورد تا به پیروزی رسید ولی ذهن شما خلاف این را می گوید چون هنوز به خود باوری نرسیده اید به خود ایمان ندارید.

هیچ کس با اعتماد به نفس بالا به دنیا نمی آید اگر کسی را می بینید که اعتماد به نفس باورنکردنی دارد به این معناست که سال ها برای ساختن آن کار کرده است. اعتماد به نفس چیزی است که شماباید آن را بسازید چون دنیای کسب وکار وزندگی می تواند به راحتی آن را از بین ببرد.

وقتی حس کنجکاوی را از دست می دهید،وقتی شکست مالی می خورید،وقتی یکی از دوستانتان از بینتان می رود غم انگیز است در این مرحله شما احساس غم واندوه دارید خشم وسرخوردگی به وجود می آید در اینجا دیگر خودتان تصمیم نمی گیرید شما فقط به دنبال حرکات حرکت می کنید نگرش منفی پیدا می کنید که می گویید هیچ چیز تغییر نخواهد کرد چون من هیچ کاری در مورد آن انجام نمی دهم خودتان را گم می کنید قبول کرده اید که هر چیزی که پیش آید نمی توانید جلوی آن را بگیرید

باید خودتان را پیدا کنید به خود ایمان داشته باشید هدف وایده هایی برای زندگی خود داشته باشید فکر کنید که چرا در این دنیا هستید سهم شما از این جهان چیست؟

اعتماد داشتن به خود بزرگترین کلید موفقیت شماست

در وجود هر انسانی جزیره ای ناشناخته وجود دارد جزیره ای که پر ازگنج است گنجی بی پایان که با کشف آن می توان ثروتمندترین انسان جهان شد

با خودباوری ،ایمان به خود ،اعتماد به نفس می توان آن را به دست آورد.

 

  انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 129

دیدگاه های کاربران (1)

امیر
۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰

باسلام
خیلی عالی بود
دستتون درد نکنه. لبخند
---------------------------------------
جواب : خواهش می کنیم

آذربایجان غربی _ مهاباد _بلوار شورا

تمام حقوق مالی و معنوی این سایت متعلق به وروجک است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما